Today 07th February 2020 at 2PM, I have attend an by literal talk with the Elected Representante’s of West Dewanpasha Gram Panchayat under Jubarajnagar RD Block. The main objectives of this meeting is to implement ADR (Aulternative Dispute Redressal) system in grassroots level and also ensure the legal constitutional rights of the underprivileged people of the said gram panchayat.
The said meeting was fruitful and the Gram Panchayat authority agreed to extend all the possible support. A six member Volunteers team is formed today to ensure the outcome of this meeting.
I convey my heartfelt thanks to West Dewanpasha Gram Panchayat authority for their possible support.

আজ ৭ই ফেব্রুয়ারী, ২০২০ দুপুর 2 ঘটিকায় যুবারাজনগর আরডি ব্লকের অন্তর্গত পশ্চিম দেওয়ানপাশা গ্রাম পঞ্চায়েতের নির্বাচিত প্রতিনিধিদের সাথে আমি আক্ষরিক আলোচনা সভায় উপস্থিত ছিলাম। এই সভার মূল উদ্দেশ্যগুলি তৃণমূল পর্যায়ে এডিআর (বিকল্প বিরোধ নিষ্পত্তি) ব্যবস্থা বাস্তবায়ন এবং উক্ত গ্রাম পঞ্চায়েতের সুবিধাবঞ্চিত মানুষের সাংবিধানিক অধিকার নিশ্চিত করা।
উক্ত সভাটি ফলপ্রসূ ছিল এবং গ্রাম পঞ্চায়েত কর্তৃপক্ষ সম্ভাব্য সকল সহযোগিতা বাড়িয়ে দিতে সম্মত হয়েছেন। এই সভার ফলাফল নিশ্চিত করতে আজ ছয় সদস্যের স্বেচ্ছাসেবক দল গঠন করা হয়েছে।
সম্ভাব্য সহায়তার জন্য আমি পশ্চিম দেওয়ানপাশা গ্রাম পঞ্চায়েত কর্তৃপক্ষকে আন্তরিক ধন্যবাদ জানাই।

Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *